خطوط دریایی

خطوط دریایی جمهوری اسلامی ایران

 

خط HDM


با در اختیار داشتن ۶ فروند کشتی، شامل ۵ فروندکشتی ۶۵۰۰TEU و ۱ فروند کشتی ۵۱۰۰ TEU کلیه بنادر و مسیرهای خاور دور به حوزه خلیج فارس را تحت پوشش دارد. این خط کوتاه ترین مدت زمان سفر مستقیم از بنادر حوزه خلیج فارس (اعم از دبی، بندرعباس) به تمامی بنادر خاور دور (شامل بنادر، کینگداو، تیانجین، دالیان، لیان یون گنگ، اینچون، بوسان، کوانگ یانگ، ، شانگهای) و بالعکس را ارائه نموده وسایر بنادر مسیر هم توسط فیدر به بنادر اصلی مذکور ارتباط داده می شوند.

 

 

خط ISC


با در اختیار داشتن ۳ فروند کشتی، مجموعا با ظرفیت ۶۶۰۰ TEU، بنادر شرق آسیا (کلومبو، یانگون، سنگاپور، پورت کلانگ) را به بندرعباس و بالعکس ارتباط می دهد و سایر بنادر مسیر شامل (ویتنام،  تایلند، اندونزی، میانمار، بنگلادش  و فیلیپین) هم توسط فیدر به بنادر اصلی مذکور ارتباط داده می شوند.

 

 

خط SAS


با در اختیار داشتن ۲ فروند کشتی با ظرفیت هر یک ۱۰۰۰ TEU، کشورهای شرق آفریقا (تانزانیا، کنیا) را به  ایران پیوند می دهد.

 

 

خط ECL


این خط که با در اختیار داشتن ۴ فروند کشتی کانتینر بر با ظرفیت ۳ فروند ۲۵۰۰ و ۱ فروند ۲۷۰۰ TEU سرویس‌دهی دریک زمانبندی مشخص، محموله های کانتینری ازمنطقه خلیج فارس، خلیج عدن و دریای‌سرخ به طرف دریای مدیترانه (شامل جنوا، استانبول، گملیک) و شمال اروپا، بنادر اسکاندیناوی و بالتیک (شامل هامبورگ، آنتورپ) تحت پوشش قرار می گیرند و همچنین بارهای صادراتی از منطقه اروپا و حوزه دریای‌ مدیترانه به طرف خلیج فارس حمل می‌گردند.

 

 

خط XPG


این سرویس با در اختیار داشتن ۵ فروند کشتی، با ظرفیت‌های ۴ فروند ۱۱۰۰ TEU و ۱ فروند ۳۰۰ TEU به صورت سرویس فیدری، بنادر داخلی حوزه خلیخ فارس شامل بندرعباس، بوشهر، بندر امام و بندر عسلویه، خرمشهر، حمد و بالعکس را به یکدیگر متصل می نماید.

 

 

خط IIX


با در اختیار داشتن ۳ فروند کشتی با ظرفیت کلی ۲۰۰۰ TEU، محمولات بنادر هند (ناواشیوا/موندرا) و ترانشیپی از مقاصد خاور دور، جنوب شرقی آسیا، اروپای شمالی و مدیترانه به صورت مستقیم و در کوتاهترین زمان ممکن به بندر چابهار، ام القصر عراق، جبل‌علی، خور‌فکان و بالعکس ارتباط می دهد.

 

شرکت حمل و نقل بین المللی دنیا رهنورد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *