صادرات فروکروم

صادرات فروکروم از ایران

بازاریابی و صادرات فروکروم

آیا شما هم به دنبال صادرات فروکروم هستید؟

سهم صادرات فروکروم با کد تعرفه ۷۲۰۲۴۱۰۰ در بازار جهانی بیش از ۸ میلیارد دلار است. که بزرگ ترین کشورهای صادر کنند ان افریقای جنوبی قزاقستان هند هستند. رشد صادرات فروکروم در ۴ سال اخیر بیش از ۳۹ درصد رشد را نشان می دهد.تولید کنندگان این محصول با به کارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند. اگر شما هم به دنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

فروکروم

معرفی فروکروم

فروکروم Ferro-chromium به عنوان یک فروآلیاژ مورد استقبال بازار قرار گرفته است. فروکروم آلیاژآهن وکروم بامقدار ۵۰ تا ۷۰ درصد وزنی کروم است.این آلیاژ به روش احیا با کربن ودرکوره های قوس الکتریکی تولید می گردد. ازکشورهای به نام تولید کننده ی این محصول می توان به آفریقای جنوبی- هند و قزاقستان اشاره کرد.بیشترین استفاده ازفروکروم درفولاد های زنگ نزن به خصوص گرید های حاوی ۱۲ تا۲۰درصد کروم است که این مقدار مصرف بیشتر از ۸۰ درصد میزان کل تولید فروکروم در جهان است.لازم به ذکراست با افزودن این مقداراز فروکروم دو خصوصیت: جلوگیری از اکسیداسیون و ایجاد خاصیت نسوزندگی ایجاد خواهد کرد. فروکروم دارای تنوع گسترده ای از لحاظ شکلی و ترکیبی است که بر اساس ترکیب به دو دسته بالای ۴ درصد کربن با کد۷۲۰۲۴۱۰۰ وپایین تر از ۴ درصد کربن با کد۷۲۰۲۴۹۰۰ است کروم به علت مقاومت در برابر خوردگی، حرارت، سایش، فرسودگی و اکسیده شدن در تهیه انواع آلیاژها کاربرد دارد.

فروکروم
روش های بازاریابی کدامند؟

بازاریابی بین المللی فروکروم صادراتی
بازاریابی فروکروم صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از شرکت های تولیدی ابزار صنعتی در سراسر جهان متمرکز شده است.
بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند. هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی ۱۵ درصد رشد را نشان می دهد. برای صادرات فروکروم در جهان شرکت ها مستقیما با شرکت های تولیدی ظروف فروکرومی و ابزاالات ساختمانی و صنعتی وارد مذاکره می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله اثر بازاریابی دیجیتال در صادرات مراجعه کنید.
شما می توانید با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارایابی دیجیتال و سنتی برای بازارایابی و فروش محصول خود استفاده کنید.

جهت مطالعه (مهم ترین اقلام صادرات به اروپا) اینجا کلیک نمائید.

جهت مطالعه مقاله (کالاهای صادراتی ایران که بیشترین سود مالی را دارند) اینجا کلیک نمائید.

شرکت حمل و نقل بین المللی دنیا رهنورد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *