ترخیص شیرآلات صنعتی

ترخیص کالا یکی از مهم ترین و تخصصی ترین اقداماتی است که در مقوله ی واردات و صادرات با آن مواجه خواهید شد. افرادی که به عنوان تاجر، بازرگان، وارد کننده و … مشغول به فعالیت هستند بارها و بارها این عبارت را شنیده اند و معمولا از نحوه ی انجام این کار آگاهی دارند.  در این مقاله از سایت دنیا رهنورد به منظور افزایش اطلاعات شما خواننده ی محترم، مواردی را در خصوص ترخیص شیرآلات صنعتی از گمرک ذکر کرده ایم که امید است با مطالعه ی آن ها، سطح آگاهی شما نسبت به این اقدامات بیشتر شده و اگر زمانی نیاز به چنین خدماتی داشتید، بدانید که چگونه باید آن کار را انجام دهید. در ابتدا متذکر می شویم که یکی از مطمئن ترین، سریع ترین و بی ضرر ترین روش ها برای ترخیص کالا این است که کار و پروژه ی خود را برون سپاری کنید و به اشخاص حقیقی یا حقوقی بسپارید؛ کسانی که در این زمینه دارای تخصص، مهارت و تجربه ی کافی هستند. چنین کاری باعث می شود که وقت و هزینه های شما بهینه شده و بتوانید طبق روال قانونی، به درستی پیش بروید.

مطالعه: شرایط صادرات به کویت

آیا از مراحل ترخیص شیرآلات صنعتی از گمرک اطلاع دارید؟

برای ترخیص شیر آلات صنعتی از گمرک نظیر سایر کالا ها لازم است که یک سری مراحل قانونی، اداری و رسمی را پشت سر بگذارید و مجوز های مربوطه را به منظور واردات دریافت کنید. واردات این محصول به ایران با همکاری و راهنمایی مجموعه ی ما امکان پذیر است و در ادامه برخی از انواع آن ذکر شده است:

  • شیر اطمینان Safety Valve : این کالا با کاربرد گسترده در زمینه ی صنعتی به منظور کنترل میزان فشار در ترکیب با سایر لوله ها، شیرآلات، مخازن و منابع مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیر دروازه ای Gate Valve : برای قطع کردن و یا جاری ساختن جریان های سیال مایعات غیر قابل اشتعال نظیر گریس، روغن های سنگین و … از این نوع استفاده می گردد.
  • شیر یکطرفه Check Valve : این نوع از شیرآلات صنعتی به گونه ای هستند که به صورت خودکار عمل می کنند و با مواجهه با جریان سیال باز شده و مطابق با نیروی جاذبه ی ناشی از برگشت جریان، بسته می شوند.

 

برای کسب موفقیت در زمینه ی واردات شیر آلات صنعتی به ترخیص کار اعتماد کنید.

با توضیحاتی که تاکنون ارائه شد، قطعا متوجه شده اید که وظایف شخص ترخیص کار چیست و باید به چه مهارت های اطلاعاتی مسلط باشد. برای اینکه بتوانید انتخاب کنید که کار خود را به کدام موسسه ی حقوقی به عنوان ترخیصکار بسپارید؛ باید دقت داشته باشید که با تحقیق و بررسی از صلاحیت و سوابق موثر ایشان مطمئن شوید. یکی از مهم ترین موارد قابل توجه این است که شرکت یا فردی که این کار را برایتان انجام خواهد داد، باید از کارت و پروانه کارگزاری رسمی صادر شده از سازمان گمرک برخوردار باشد. ترخیص کار شیر آلات صنعتی لازم است علاوه بر آشنایی با تمامی قوانین و مراحل انجام این کار، نسبت به نوع کالا و ویژگی های آن نیز اطلاعاتی داشته باشد. کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های گمرکی، سود بازرگانی، بنادر و گمرکات کشور ایران و …. نیز به نفع شما خواهد بود.

ضرورت آشنایی با آیین نامه ها و قوانین گمرکی برای واردات شیر آلات صنعتی به ایران

برای واردات برخی از کالا ها نظیر انواع شیر آلات بهداشتی یا مصارف خانگی یا صنعتی به کشور ایران، لازم است تا مراحل قانونی سپری شود. یکی از مهم ترین مواردی که برای بازرگانان و تاجران اهمیت بسیار دارد، سرعت، کیفیت و دقت در انجام این امر است و به همین دلیل معمولا با کسانی همکاری خواهند داشت که دارای سابقه ی درخشانی در امر ترخیص کالا از گمرک باشند. به هر میزان که فرد یا مجموعه ی ترخیص کار از مهارت و تجربه ی بیشتری برخوردار باشد، تمامی مراحل مرتبط با واردات شیر آلات صنعتی به ایران با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری انجام خواهد شد. همانطور که گفتیم از ابتدایی ترین و مقدماتی ترین ملزومات فعالیت در این زمینه آشنایی کامل با مجموعه قوانین ، آیین نامه ها و بخشنامه های گمرکی است.

جهت مطالعه تعرفه های دیرکرد و سپرده مصوب انجمن کشتیرانی اینجا کلیک نمائید.

جهت مطالعه مقاله (کالاهای صادراتی ایران که بیشترین سود مالی را دارند) اینجا کلیک نمائید.

شرکت حمل و نقل بین المللی دنیا رهنورد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *